پوکه معدنی تبریز

پوکه معدنی تبریز، به دلیل قیمت مقرون بصرفه و کارایی بالا  در صنعت ساختمان سازی و کشاورزی این شهر  بسیار رواج پیدا کرده است.

پوکه معدنی در تبریز برای صنعت ساختمان سازی در کل کشور و بخصوص شهر مدرن تبریز روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است و بی شک این امر باعث شده پیمانکاران و مهندسین ساختمان به دنبال خرید پوکه معدنی با کیفیت باشند.

 پوکه معدنی عبدی با هدف ارائه پوکه های با کیفیت و سبک در شهر تبریز درحال فعالیت میباشد  شما میتوانید با خرید پوکه معدنی در تبریز از فروشگاه پوکه نت ویژگی های پوکه معدنی عبدی در صنعت ساختمان استفاده کنید.

پوکه معدنی تبریز
خرید پوکه معدنی درجه یک تبریز

علاوه بر اینکه هدف از استفاده از پوکه و مصالح با وزن سبک، عایق بودن و مقاومت در برابر احتراق از مهم ترین مزیت های مصالح ساختمان می باشد.

 شما میتوانید به عنوان یک مهندس ساختمان و یا سرمایه گذار در صنعت ساختمان، با استعلام قیمت پوکه معدنی تبریز، همکاری خود را با پوکه نت آغاز کنید

قیمت پوکه معدنی در تبریز چقدر است؟

قیمت پوکه معدنی در تبریز، این ماده مهم و پر کاربرد در ساختمان سازی بسته به کیفیت پوکه و نوع پوکه و معدنی که شما از آن پوکه را خریداری می نمایید متفاوت است.

یک عامل اصلی دیگر که در قیمت پوکه تبریز تاثیر گذار است، موقعیت جغراقیایی معدن این پوکه میباشد. درواقع معدن هایی که در نزدیک مناطق ساختمان سازی و راهسازی تبریز قرار دارند، چون هزینه رفت و آمد برای جابجایی پوکه ندارند، قیمت پوکه پبرایشان بصرفه تر است.

نکته حائز اهمیت در قیمت پوکه تبریز این است که در هر صورت خریداران در زمینه خرید مصالح ساختمانی به دنبال خرید مصالح با قیمت پایین میباشند. قیمت پوکه تبریز 1402 وبطورکلی قیمت پوکه با کیفیت یکی دیگر از دغدغه هایی است که خریداران پوکه به دنبال آن هستند. قیمت پوکه معدنی در تبریز بسته  به نوع پوکه متفاوت است. باتوجه به اینکه هیچ ارزانی بی دلیل نیست، برای خرید بهترین پوکه برای پشت بام و اطلاع از تعرفه پوکه پشت بام با شماره 09185752183 تماس حاصل فرمایید تا بهترین قیمت و بهترین کیفیت برای پوکه تبریز به شما ارائه شود.

در جدول زیر قیمت پوکه معدنی در تبریز را مشاهده می نمایید

نوع پوکه معدنی در تبریزکیفیتوزن هر متر مکعبمبلغ (تومان)کاربرد در صنعت
پوکه معدنی بادامی  قروه در تبریزدرجه 1600kg260000
ساختمان سازی، کشاورزی ، مصارف صنعتی
پوکه معدنی بادامی در تبریزدرجه 2700kg220000
پوکه معدنی نخودی قروه در تبریزدرجه1600kg320000
عمران و ساختمان سازی، کشاورزی و گلخانه ای، پزشکی و دارو سازی، صنایع خانگی و صنعتی
پوکه معدنی نخودی در تبریزدرجه 2700kg260000
پوکه معدنی عدسی قروه در تبریزدرجه 1700kg270000
پزشکی داروسازی و ارایشی بهداشتی، عمران و ساختمان سازی و مصارف صنعتی
پوکه معدنی عدسی در تبریزدرجه 2600kg320000

 

ویژگی های پوکه معدنی تبریز

پوکه معدنی  تبریز به دلیل ویژگی های منحصر بفردی که به نسبت دیگر مصالح ساختمانی دارد، به عنوان یک ماده اساسی در ساختمان سازی بشمار میرود و پیمانکاران و ساختمان سازان این ماده را جزو اقلام اساسی خود در لیست مصالح ساختمانی خود بکار میبرند. از جمله ویژگی های مهم پوکه معدنی در تبریز عبارت است از:

عدم احتراق پوکه

پوکه ساختمانی غیرقابل احتراق و آتش سوزی است و این امر باعث شده تا پوکه معدنی امنیت ساختمان را بالا ببرد و مورد طرفدار ساختمان سازان باشد.

وزن سبک پومیس معدنی

پوکه معدنی در تبریز، بصورت قابل توجهی دارای وزن پایینی هستند. سبک بودن پومیس ها یا پوکه ها باعث سبک شدن ساختمان میشود و این ویژگی دقیقا همان ویژگی است که این روزها بسیار مورد اسقتبال سازندگان قرار گرفته است، ساختمان هایی با وزن کم.

استحکام بالای پوکه معدنی

این متریال طبیعی با وجود وزن پایین، به عنوان یکی از محکم ترین سنگ های ساختمانی در تبریز شناخته می شوند و مقاومت بی نظیری در برابر فشار، ضربه و… دارند. استحکام بالای پوکه معدنی، استفاده از آن ها را در عرصه های حساس شهرسازی و عمرانی میسر کرده است. امروزه از انواع Pumice در ساخت و احداث تونل ها، سد سازی، شیب بندی و… استفاده می شود که نشان از استحکام قابل توجه هر یک از این متریال است.

املاح معدنی زیاد

در ساختار هر یک از پوکه های معدنی تبریز متریال املاح معدنی زیادی وجود دارد که هر یک از آن ها خواص مهمی در این مصالح به وجود می آورند؛ این املاح برای تقویت و حاصل خیز شدن خاک ها در حوزه کشاورزی کارایی دارند. در ساختار هر یک از این متریال ترکیبی از سیلیکات ها، کربنات ها، سولفات ها و… وجود دارد که تکمیل کننده خواص و مزایای این محصولات هستند. این مزیت سبب تحکیم زمین های کشاورزی خواهد شد.

(توجه: محتوای این صفحه هر روز در حال آپدیت است)

آپدیت شده در تاریخ 26فروردین 1403 (1403/01/26)(2024) همراهان گرامی باتوجه به اینکه فروشگاه های فروش پوکه معدنی در تبریز افزایش پیدا کرده است و خرید پوکه از هر فروشگاه پوکه ای به معنای پوکه معدنی باکیفیت نبریز نمی باشد، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پوکه معدنی تبریز با پوکه نت تماس بگیرید. 09185752183 . 

مطالعه بیشتر: پوکه معدنی در تهران

انواع پوکه معدنی در تبریز

مهمترین پوکه تبریز پوکه سفید نام دارد که بخاطر رنگ سفیدی که دارد این نام برای آن نامگذاری شده است و جزو پوکه معدنی در تبریز می باشد. 

پوکه سفید بستان آباد نام دیگر این پوکه می باشد که برخی به این اسم پوکه سفید را می شناسند و به دلیل وزن سبک و استحکام بالایی که دارد بسیار در میان ساختمان سازان محبوب می باشد. جالب است بدانید پوکه معدنی تبریز باتوجه به اندازه و سایزی که دارد به انواع مختلف  پودری یا ماسه ای که کوچکترین نوع پوکه معدنی تبریز ، عدسی، نخودی، فندوقی، بادامی یا گدویی که بزرگترین سایز می باشد، تقسیم می شود.

پوکه های معدنی دیگری نیز در تبریز بفروش میرسند که در ادامه به معرفی آن ها میپردازیم ولی مهمترین آن ها پوکه سفید می باشد که به پوکه سفید تبریز نیز معروف است

خرید پوکه بادامی در تبریز

یکی از انواع پوکه که در ساخت و طراحی آبنماهای شهر و باغ و ویلاها استفاده میشود، پوکه سیاه بادامی در تبریز میباشد. استفاده از این نوع پوکه در پوکه معدنی تبریز بصورت صورت سنگ های لاشه ای، با ابعاد متفاوت میباشد. اگر شما هم قصد دارید تا وزن ساختمان خود را کاهش دهید؛ با جایگزینی پوکه بادام به جای مواد مشابه، میتوانید به این امر مهم دست یابید.

ویژگی های پوکه بادامی در تبریز:

وزن مخصوص (در متر مکعب )،  پوکه معدن بادامی  های تبریز 500 الی 550 است

کاربرد پوکه بادامی در تبریز:

شیب دار کردن سقف ساختمان ها و تسطیح کف می باشد از جمله کابردهای پوکه معدنی تبریز می باشد

خرید پوکه نخودی در تبریز

پوکه نخودی در تبریز یکی دیگر از انواع پوکه هایی است که در صنایع نساجی، ساختمان سازی و کشاورزی این شهر استفاده میشود و جزو پوکه معدنی تبریز بشمار می رود.

ویژگی های پوکه نخودی در تبریز:

یکی از ویژگی های مهم پوکه نخودی تبریز، اندازه این پوکه است که بین 5 تا 12 میلی متر و وزن آن به 700 الی 800 گرم در هر متر مکعب می رسد.

کاربرد پوکه نخودی در تبریز:

مهمتین کاربرد پوکه معدنی تبریز، سبک سازی بتن و بلوک و سقف و کف خانه های تازه ساخت می باشد.

خرید پوکه ماسه ای در تبریز

پوکه ماسه ای در تبریز از جمله پوکه های پرطرفدار در صنعت ساختمانی میباشد که در پوکه معدنی تبریز بفروش می رسد.

جهت استعلام قیمت از پوکه ماسه ای تبریز ، میتوانید با مشاورین ما در پوکه معدنی تبریز یا پوکه عبدی تماس حاصل فرمایید 

ویژگی های پوکه ماسه ای در تبریز:

وزن هر متر مکعب تقریبا ۸۰۰ الی ۹۰۰ کیلوگرم میباشد که این یک ویژگی بارز پوکه ماسه ای تبریز می باشد

کاربرد پوکه ماسه ای تبریز:

برای تولید بلوک های سقفی و دیواری و برای ساخت انواع بتن سبک و پر کردن سطح لوله ها از پوکه ماسه ای با سایز ۰ تا ۵ میلیمتر از جمله کابردهای مهم پوکه ماسه ای تبریز می باشد.

پوکه عدسی در تبریز

پوکه عدسی تبریز دارای دو رنگ روشن یا تیره و بسیار متخلخل است که در هنگام فوران آتشفشان های فعال شکل می گیرد

جهت استعلام قیمت از پوکه عدسی تبریز و پوکه معدنی در تبریز میتوانید با مشاورین ما در پوکه معدنی عبدی تماس حاصل فرمایید 

ویژگی های پوکه عدسی در تبریز:

۱۰ الی ۱۵ میلیمتر میباشد البته حدودی!
وزن هر متر مکعب وزن سایز پوکه معدنی عدسی حدود ۵۵۰ الی ۶۵۰ کیلو گرم است. 

کاربرد پوکه عدسی در تبریز:

پوکه عدسی در تولید بلوک های سبک ، دیواری ،سقفی ،و غیره
پوکه معدنی عدسی برای افزایش مقاومت و دوام ساختمان های امروزی به کار می رود. 

پوکه فندوقی در تبریز

نوع دیگری از انواع پوکه، پوکه فندقی در تبریز میباشد که در پوکه معدنی تبریز با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش میرسد.

ویژگی های پوکه فندقی در تبریز:

 وزن 500 تا 700 کیلوگرم در متر مکعب و سایز 10 تا 12 میلی متر.

کاربرد پوکه معدنی فندوقی در تبریز:

کاربرد ویژه پوکه فندوقی در تبریز  شیب دار کردن سقف ساختمان ها، تهیه بتن، تولید بلوک های سبک و استفاده در آسفالت ها می باشد.

پوکه معدنی آبنما در تبریز

کاربرد پوکه آبنما در  تبریز:

برای زیبا سازی باغ و پاک و جنگل ها در شهر مدرن تبریز، پوکه معدنی در تبریز پر کاربرد است.

فروش پوکه آبنما تبریز در پوکه معدنی در تبریز به سبب دوام و استحکام بالای آن باعث شده در میان پیمانکاران بسیار پرطرفدار باشد.

خرید پوکه معدنی قروه در تبریز

کاربرد پوکه قروه در تبریز استفاده در صنایعی مانند ساختمان سازی میباشد
پوکه معدنی قروه در تولید و ساخت انواع بتن، شیب و بلوک و … کاربرد دارد و جزو پوکه معدنی در تبریز بشمار می رود.

پوکه معدنی قروه در پوکه معدنی تبریز به دلیل کیفیت بالا و وزن کمی که دارد تاثیر قابل توجهی بر وزن ساختمان ندارد و همین امر باعث شده در میان ساختمان سازان پرطرفدار باشد.

برای خرید پوکه معدنی در تبریز به کجا مراجعه کنیم؟

خرید پوکه معدنی در تبریز، باتوجه به اینکه بسیار پرطرفدار شده است و فروشندگان متعددی این ماده مهم ساختمانی را بفروش می رسانند بسیار رایج شده است.

اصل مطب این نیست که جزو مصالح ساختمانی پوکه معدنی بکار ببرید ، بلکه مهم این است حتما در مصالح ساختمان پوکه معدنی باکیفیت و درجه یک را بکار ببرید. خرید پوکه معدنی با کیفیت در تبریز کار آسانی نیست، چرا که فروشندگان بسیاری این ماده ساختمانی را میفروشند و شما بعنوان خریدار باید حواستان باشد پوکه باکیفیت را از پوکه بی کیفیت تشخیص دهید. 

فروشگاه پوکه عبدی با هدف ارائه پوکه با کیفیت در تبریز درحال فعالیت میباشد، اگر شما هم به دنبال پوکه خوب و عالی هستید، فروشگاهی که در تبریز بتوانید به آن اعتماد کنید، همین پوکه نت خواهد بود. به انتخاب خود شک نکنید و همین حالا با کارشناسان ما در پوکه نت تماس حاصل فرمایید

کافیست یکبار از ما خرید نمایید تا برای همیشه مشتری دائم ما شوید.

هزینه ای که شما در قبال انواع پوکه معدنی در پوکه معدنی تبریز پرداخت مینمایید بر اساس کیفیت، میزان تخلخل، وزن، اندازه، نوع بسته بندی نوع پوکه معدنی تعیین می شود.

پوکه معدنی های موجود در شهر مدرن تبریز که توسط پوکه معدنی عبدی هم بفروش میرسد عبارتند از:

  • پوکه معدنی بادامی
  • پوکه معدنی فندوقی
  • پوکه معدنی ماسه ای
  • پوکه معدنی قروه
  • پوکه معدنی آبنما
  • پوکه معدنی ساخت و ساز

بله. شما می توانید جهت ثبت سفارش آنلاین از پوکه معدنی تبریز با شماره ی 09185752183 تماس حاصل فرمایید

کیفیت پوکه های معدنی تبریز حرف اول را میزنند. شما میتوانید با خرید اول از کیفیت پوکه ها مطمعن شوید و با افتخار برای همیشه مشتری دائمی پوکه معدنی تبریز باشید.

با خرید آنلاین از پوکه معدنی تبریز، پوکه شما در کمترین زمان ممکن بار زده میشود و برای شما ارسال میگردد

پوکه معدنی تبریز در نظر داد تا با شرایط پرداخت خرید پوکه ا بای خریداران راحت نماید. جهت اطلاع از هزینه های ثبت سفارش با شماره تلفن 09185752183 تماس حاصل فرمایید

برای شیب بندی ساختمان بهترین پوکه در پوکه معدنی تبریز به شما پیشنهاد میشود