قیمت پوکه معدنی 1402

قیمت پوکه معدنی 1402 به قیمتی گفته میشود که شما در این سال، در ازای خرید مقدار تعیین شده ی پوکه موردنظر به فروشنده پوکه پرداخت مینمایید.

قیمت پوکه معدنی این ماده اصلی در ساختمان سازی بر اساس وزن و اندازه نوع پوکه ها بصورت هر مترمکعب، کیلوگرم یا تن محاسبه میشود. از آنجایی که قیمت پوکه در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی ارزانتر و دارای کیفیت بالاتری میباشد، بیشتر مورد استقبال سازندگان قرار گرفته است. این صفحه برای عزیزانی است که به دنبال قیمت پوکه معدنی از جمله قیمت پوکه ساختمانی و قیمت پوکه برای شیب بندی و قیمت پوکه کف سازی و قیمت پوکه ساختمانی و قیمت پوکه صنعتی، قیمت پوکه پشت بام و قیمت هر تن پوکه هستند.

 

قیمت پوکه برای شیب بندی

قیمت پوکه ساختمانی

قیمت پوکه در عملیات ساختمان سازی متاثر از چند عامل اصلی و مهم از جمله کیفیت پوکه، نوع پوکه، موقعیت جغرافیایی معدنی گه پوکه در آن قرار دارد، تقاضا بازار و ….میباشد.

پوکه به عنوان یک ماده اصلی در ساختمن سازی میباشد و در جای جای ساختمان از پوکه با قیمت های متفاوت استفاده میشود .
 
کیفیت پوکه برای در نتیجه نهایی ساختمان بسیار اهمیت دارد. هرچه پوکه دارای کیفیت بالاتری برای ساختمان سازی باشد به طبع قیمت بالاتری هم خواهد داشت و درنتیجه در تعیین هزینه های  نهایی ساختمان سازی هم نقش اصلی را در پی دارد.
 
سبک سازی ساختمان با استفاده از پوکه از جمله دیگر عواملی است که سازندگان را به خرید پوکه معدنی سوق میدهد. از آنجایی که پوکه جزو مصالح با وزن پایین و بسیار سبک میباشد در نتیجه نهایی سبک سازی ساختمان هم بسیاز موثر است و قیمت مصالح ساختمان را پایین می آورد.
موقعیت جغرافیایی معدنی که پوکه را از آن برای ساختمان سازی و یا راهسازی خرید مینمایید یک عامل دیگر در تعیین قیمت پوکه است. اگر معدن به محل ساختمان سازی نزدیک باشد قاعدتا هزینه حمل و نقل شما کمتر خواهد بود و در نتیجه در هزینه های مصالح ساختمان هم صرفه جویی میشود.
 
 
 
انواع پوکه معدنی برای ساختمان سازیوزن هر متر مکعبقیمت هر مترمکعب (تومان)
قیمت پوکه معدنی بادامی درجه دو برای ساختمان سازی700kg220000
قیمت پوکه معدنی بادامی درجه یک قروه برای ساختمان سازی600kg260000
قیمت پوکه معدنی نخودی درجه دو برای ساختمان سازی700kg260000
قیمت پوکه معدنی نخودی درجه یک قروه برای ساختمان سازی600kg320000
قیمت پوکه معدنی عدسی درجه دو برای ساختمان سازی700kg270000
قیمت پوکه معدنی عدسی درجه یک قروه برای ساختمان سازی600kg320000

 

قیمت پوکه برای شیب بندی

 

استفاده از پوکه معدنی برای شیب بندی ساختمان یک روش مرسوم و پرطرفدار در صنعت ساختمان سازی می باشد. هزینه ای که با خرید پوکه برای شیب بندی پرداخت مینمایید،قیمت پوکه برایشیب بندی نام دارد و مقدار ثابتی هم ندارد و مدام درحال تغییر است. هزینه شیب بندی ساختمان در مرحله اول به اندازه ساختمان و مصالحی که برای شیب بندی از آن استفاده می‌کنید بستگی دارد و این قیمت در پوکه معدنی عبدی با قیمت عالی و کیفیت درجه یک بفروش میرسد. در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت پوکه برای شیب بندی ((دو پوکه نخودی و بادامی از جمله پوکه هایی هستند که برای شیب بندی پشت بام بسیار پرکاربرد هستند. )) با کارشناسان ما در پوکه عبدی تماس حاصل فرمایید 

انواع پوکه معدنی برای شیب بندیوزن هر متر مکعبقیمت هر مترمکعب (تومان)
قیمت پوکه معدنی بادامی درجه دو برای شیب بندی700kg220000
قیمت پوکه معدنی بادامی درجه یک قروه برای شیب بندی600kg260000
قیمت پوکه معدنی نخودی درجه دو برای شیب بندی700kg260000
قیمت پوکه معدنی نخودی درجه یک قروه برای شیب بندی600kg320000
قیمت پوکه معدنی عدسی درجه دو برای شیب بندی700kg270000
قیمت پوکه معدنی عدسی درجه یک قروه برای شیب بندی600kg320000

 

قیمت پوکه کف سازی

قیمت پوکه برای کف سازی ساختمان نقش مهمی در تعیین مخارج پروژه های ساختمانی و راهسازی در پی دارد پوکه یک ماده اصلی در ساختمان سازی است که در ساخت کف های مختلف ساختمان همچون پارکینگ، راهرو، مسیر های پیاده روی و … استفاده میشود و قیمت آن به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن میپردازیم

از جمله عواملی که در تعیین قیمت پوکه کف سازی، نقش دارد کیفیت پوکه میباشد. هرچه پوکه با کیفیت تر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود

عامل اصلی دیگر دوام پوکه ها میباشد، در واقع هرچه پوکه با دواتر و مقاوم تر در برابر رطوبت و فشار و … باشد قیمت بیشتری در پی دارد و در نتیجه در هزینه های نهایی ساختمان نقش موثری خواهد داشت.

موقعیت جغرافیایی معدنی که پوکه را از آن خرید مینمایید یک عامل دیگر در تعیین قیمت پوکه است. اگر معدن به ساختمان و محل کف سازی نزدیک باشد قاعدتا هزینه حمل و نقل شما کمتر خواهد بود و در نتیجه در هزینه های ساختمان هم صرفه جویی میشود. قیمت پوکه کف سازی همچون پوکه ساختمانی در پوکه معدنی عبدی در راستای رفاه حال مشتری فاکتور میشود. 

 
انواع پوکه معدنی برای کف سازیوزن هر متر مکعبقیمت هر مترمکعب (تومان)
قیمت پوکه معدنی بادامی درجه دو برای کف سازی700kg220000
قیمت پوکه معدنی بادامی درجه یک قروه برای کف سازی600kg260000
قیمت پوکه معدنی نخودی درجه دو برای کف سازی700kg260000
قیمت پوکه معدنی نخودی درجه یک قروه برای کف سازی600kg320000
قیمت پوکه معدنی عدسی درجه دو برای کف سازی700kg270000
قیمت پوکه معدنی عدسی درجه یک قروه برای کف سازی600kg320000

 

قیمت انواع پوکه معدنی

قیمت پوکه عدسی
قیمت پوکه عدسی

300000 تومان / هر مترمکعب

قیمت پوکه ماسه ای
قیمت پوکه ماسه ای

200000 تومان / هر تن

قیمت پوکه بادامی
قیمت پوکه بادامی

220000 تومان / هر مترمکعب

قیمت پوکه فندوقی
قیمت پوکه فندقی

270000 تومان / هر مترمکعب

قیمت پوکه نخودی
قیمت پوکه نخودی

270000 تومان / هر مترمکعب

قیمت پوکه معدنی چقدر است؟

قیمت پوکه معدنی به قیمتی گفته میشود که شما در ازای خرید مقدار تعیین شده ی پوکه به فروشنده پرداخت مینمایید. پوکه معدنی به سبکدانه هایی گفته میشود که از فوران آتشفشان ها در انواع مختلف باقی میماند.  پوکه های معدنی بسته به ویژگی هایی که دارند در صنعت های مختلف ساختمان سازی و صنعتی همچون داروسازی و پزشکی، آرایشی و گلخانه ای بکار میروند و  قیمت پوکه معدنی بر اساس وزن و اندازه در هر صنعت متفاوت میباشد. در ادامه قیمت انواع پوکه معدنی و عوامل تاثیرگذار در قیمت پوکه ها را بیان خواهیم کرد و به جواب سوال قیمت پوکه معدنی چقدر است؟ میرسیم.

برای خرید هر یک از مدل های پوکه معدنی و اطلاع از قیمت روز پوکه معدنی میتوانید با شماره  09185752183  تماس حاصل فرمایید. 

قیمت پوکه برای شیب بندی ساختمان
قیمت پوکه معدنی 1402
انواع پوکه معدنی قروهوزن هر متر مکعبقیمت هر مترمکعب (تومان)
قیمت پوکه معدنی بادامی درجه دو700kg220000
قیمت پوکه معدنی بادامی درجه یک قروه600kg260000
قیمت پوکه معدنی نخودی درجه دو700kg260000
قیمت پوکه معدنی نخودی درجه یک قروه600kg320000
قیمت پوکه معدنی عدسی درجه دو700kg270000
قیمت پوکه معدنی عدسی درجه یک قروه600kg320000

 

خرید پوکه معدنی مستقیم از پوکه عبدی

پوکه معدنی را با یک قیمت ویژه مستقیم از پوکه عبدی بخرید

پوکه عبدی یکی از فروشندگان پوکه، معدنی است که بصورت مستقیم انواع پوکه معدنی را از معدن به بازار عرضه میکند. این رئش که عرضه مستقیم و بدون واسطه پوکه از معدن به بازار، فروشگاه ها، ساختمان سارزان، انبوه سازان ،تامین کنندکان ساخت و ساز همراه با کاهش هزینه های واسطه و حمل ونقل باعث شده تا قیمت پوکه معدنی عبدی بصورت استثنائی در بازار کاهش یابد 

باتوجه به اینکه پوکه بصورت مستقیم به دست خریداران میرسد، خریداران میتوانند پوکه معدنی درجه یک و قابل اعتماد را با قیمت مناسب تری خرید نمایند. با حذف واسطه های اضافی، هزینه های اضافی هم کاهش می یابد و خریداران میتوانند از این تخفیفات ویژه قیمت سود ببرند

نکته مهمتر اینکه پوکه معدنی عبدی توانسته است با کاهش قیمت پوکه ها منجر به افزایش کارایی پوکه در میان ساختمان سازان بشود، زیرا وقتی قیمت پوکه مناسب باشد هزینه های نهایی ساخت و ساز هم پایین می آید و این دقیقا همان چیزی است که کارفرما به ذنبال آن است.

حمل و نقل انواع پوکه معدنی از پوکه عبدی چگونه است؟

پس از خرید و ثبت سفارش پوکه های شما بسته بنذی شده و ظرف 48 ساعت پای کار تحویل مشتری میگردد. ارسال پوکه ها با ماشین های 18 چرخ و 10 چرخ، تریلی و کمپرسی انجام میگردد

                        (توجه: محتوای این صفحه هر روز در حال آپدیت است)

آپدیت شده در تاریخ 5اسفند 1402 (1402/12/05)(2024) همراهان گرامی باتوجه به نوسانات قیمت ها، قیمت انواع پوکه معدنی هرروز درحال آپدیت می باشد. لطفا بای اطلاع دقیق از قیمت ها تماس بگیرید. 09185752183 . دقت نمایید قیمت ها آنلاین میباشند و برای استعلام قیمت باید تماس بگیرید

آشنایی با پوکه معدنی

با مطالعه صفحه پوکه معدنی چیست؟ یک آشنایی کامل با این ماده ساختمانی و کاربرد آن به دست خواهید آورد. قیمت پوکه معدنی بسته به مدل پوکه ها و ویژگی های آنها متفاوت است، پوکه معدنی نوعی سنگ خاص میباشد که از فوران آتشفشان ها تشکیل میشود و در صنایعی چون ساختمان سازی و داروسازی و کشاورزی و … کاربرد دارد. وزن و چگالی پایین از جمله ویژگی منحصر بفرد پوکه ها میباشد و همین امر باعث شده که تقریبا در تمامی صنایع کاربرد داشته باشد. نکته ای که مهم است ویژگی های هر پوکه، در کاربرد آن پوکه متاثر است و در نتیجه در قیمت آن پوکه هم تاثیر خواهد داشت.

مبلغی که برای پوکه معدنی پراخت میکنید باتوجه به ویژگی ها و خصوصیات آن ها متفاوت خواهد بود و جالب است بدانید تولید انواع پوکه معدنی با توجه به خصوصیات و ویژگی های منحصر بفردی انجام شده است. و از آنجایی که قیمت تمامی این پوکه ها بسیار قابل ملاحظه میباشد در هر صنعتی بسیار مورد طرفدار قرار میگیرد. درواقع این قیمت پایین پوکه معدنی میباشد که باعث شده پوکه طرفدارن زیادی داشته باشد.

ویژگی های پوکه

آیا با مزایا و ویژگی های پوکه معدنی آشنا هستید؟ آشنایی با مشخصات پوکه معدنی یک اصل مهم در انتخاب نوع پوکه میباشد، در حالت کلی هر پوکه معدنی یک سری مزایا و یک سری معایب دارد و زمانی که شما میخواهید پوکه مورد نظر را انتخاب نمایید باید آنها را بدانید.

غیرقابل احتراق بودن

قیمت پوکه ها باتوجه به اینکه در برابر آتش سوزی مقاوم هستند تعیین میشود و این مقامت پوکه  یکی از دلایل اصلی برای محبوب شدن پوکه معدنی و استفاده آن در ساختمان سازی میباشد

وزن سبک

از جمله ویژگی های بارز پوکه سبک وزن بودن آن میباشد. وزن سبک پوکه باعث شده تا در ساختمان سازی برای سبک سازی و مقاوم سازی مورد استفاده قرار بگیرد.

مقاوم در برابر رطوبت

مقاومت پوکه ها در برابر رطوبت یکی دیگر از ویژگی های این ماده ساختمانی پرطرفدار میباشد و همین امر باعث شده بسیاری از هزینه های ساختمان سازی بطور چشمگیری کاهش یابد.

عایق در برابر صوت و حرارت

ویژگی جالب دیگر پوکه، عایق بودن آن در برابر صوت و صدا میباشد.

دوام بالا

دوام پوکه، این ماده ساختمانی ارزشمند است که باعث شده خرید پوکه معدنی بسیار مورد توجه ساختمان سازان قرار بگیرد و چون قیمت پوکه معدنی و کیفیت آن نسبت به قیمت سایر مصالح ساختمانی همچون شن و ماسه بهتر است در نتیجه خرید انواع پوکه به نسبت دیگر مصالح پیشنهاد میشود. 

قیمت انواع پوکه معدنی + کاربرد آنها

قیمت پوکه معدنی 1402 قدرت خرید مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهد. برای خرید هر مدل از این اقلام باید قیمت روز آن ها را استعلام کنید. آنچه برای قیمت انواع پوکه در سال 1402 اهمیت دارد نوع پوکه، کیفیت آن و چگالی آن میباشد. در این بخش قیمت انواع پوکه را با شما بع اشتراک میگذاریم

قیمت پوکه معدنی عدسی

قیمت این پوکه معدنی در هر متر مکعب 50000 تومان است. در این خصوص وزن پوکه معدنی عدسی در هر متر مکعب نیز بررسی می شود. وزن این پوکه های عدسی در هر متر مکعب 500 تا 600 کیلوگرم است.

قیمت پوکه معدنی نخودی

قیمت انواع پوکه معدنی نخودی سته به وزن و سایز بندی هر یک از آن ها بستگی دارد. مدل های دانه درشت و دانه ریز این پوکه ها در پروژه های مختلف به کار برده می شوند. پوکه معدنی نخودی در هر متر مکعب با هزینه 90 هزار تومان خرید و فروش می شوند. وزن پوکه معدنی نخودی در هر متر مکعب 500 تا 600 کیلوگرم است.

قیمت پوکه معدنی ماسه ای

پوکه ماسه ای در ساختمان سازی و برای پر کردن کف ساختمان بکار میرود و در اندازه 0 تا 5 وزمان فروش در هر متر مکعب 500 تا 600 کیلوگرم می باشد.

قیمت پوکه معدنی 1402
قیمت پوکه معدنی 1402

قیمت پوکه معدنی بادامی

هزینه پوکه بادامی در هر یک متر مکعب، 90000 هزار تومان تعیین می شود. وزن پوکه معدنی بادامی در هر متر مکعب 500 تا 600 کیلوگرم است. قیمت این پوکه ها بر اساس وزن این مصالح نیز تعیین می شود. این نوع پوکه در شیب بندی ساختمان بسیار پرکاربرد است و میتوانید از پوکه نت خریداری نمایید

قیمت پوکه معدنی فندوقی

 پوکه معدنی فندقی نیز برای خرید این مصالح در برخی از پروژه های ساختمانی برآورد می شود. هزینه این پوکه های فندقی در هر متر مکعب، 50000 هزار تومان است و وزن پوکه معدنی فندقی، 500 تا 600 کیلوگرم را میتوانید خرید نمایید

قیمت پوکه معدنی قروه

قیمت انواع پوکه معدنی قروه در خصوص هر یک از دسته بندی های این مصالح متفاوت تعیین می شود. در سال های اخیر این پوکه های معدنی در مدل های پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی فندقی و… وارد بازارهای فروش شده اند و هر یک از رنج قیمتی به خصوصی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: نحوه محاسبه پوکه در ساختمان سازی

قیمت شیب بندی پشت بام با پوکه
قیمت شیب بندی پشت بام با پوکه

قیمت پوکه پشت بام

قیمت پوکه پشت بام، یک عامل اصلی در تعیین هزینه های ساخت و ساز ساختمان میباشد. 

در صورتی که شما پشت بامتان را با پوکه شیب بندی کنید، هزینه نهایی تان بصرفه تر خواهد بود.

عوامل متعددی در تعیین قیمت پوکه پشت بام نقش دارند که اولین آن ها مصالح مورد نیاز برای تولید پوکه میباشد که در قیمت نهایی تاثیر بسزایی خواهد داشت و شما باید مصالحی را انتخاب نمایید که در کنار پوکه قیمت قابل ملاحظه ای را ارائه دهند.

عامل دیگری که در تعیین قیمت پوکه پشت بام تاثیر دارد، تقاضای مردم برای پوکه پشت بام است. هرچه در بازار مصالح تقاضا برای پوکه پشت بام بالا رود، قیمت پوکه هم بالاتر خواهد رفت. لازم بذکر است در فصولی که ساختمان سازی کمتر است قیمت پوکه برای پشت بام هم کمتر میشود

کیفیت پوکه عامل دیگری است که در تعیین قیمت پوکه پشت بام تاثیر دارد. پوکه هاییی که دارای کیفیت بالا هستند و در برابر رطوبت و بارش باران مقاوم هستند به طبع قیمت بالاتری نسبت به دیگر پوکه ها خواهند داشت. طبیعی است پوکه با کیفیت بالاتر بیشتر مورد استقبال ساختمان ساززان خواهد بود.

یک عامل اصلی دیگر که در قیمت پوکه پشت بام تاثیر گذار است، موقعیت جغراقیایی معدن آن پوکه میباشد. درواقع معدن هایی که در نزدیک مناطق ساختمان سازی و راهسازی قرار دارند، چون هزینه رفت و آمد برای جابجایی پوکه ندارند، قیمت پوکه پشت بام برایشان بصرفه تر است.

نکته حائز اهمیت در قیمت پوکه این است که در هر صورت خریداران در زمینه خرید مصالح ساختمانی به دنبال خرید مصالح با قیمت پایین میباشند. قیمت شیب بندی پشت بام 1402 وبطورکلی قیمت شیب بندی ساختمان یکی دیگر از دغدغه هایی است که خریداران پوکه به دنبال آن هستند. قیمت پوکه پشت بام بسته  به نوع پوکه متفاوت است. باتوجه به اینکه هیچ ارزانی بی دلیل نیست، برای خرید بهترین پوکه برای پشت بام و اطلاع از تعرفه پوکه پشت بام با شماره 09185752183 تماس حاصل فرمایید تا بهترین قیمت و بهترین کیفیت برای پوکه پشت بام به شما ارائه شود

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پوکه معدنی

عوامل تاثیر گذار بر تعیین قیمت پوکه معدنی شامل  وزن مخصوص پوکه معدنی، نوع پوکه معدنی و هزینه حمل و انتقال آن به مقصد می باشد.

این روزها انواع مدل های پوکه معدنی در تنوع قابل توجهی تولید شده و در دسترس قرار می گیرند. قیمت هر یک از این دسته بندی های با هم تفاوت دارد. مهمترین دلیل تفاوت قیمت این مصالح ساختمانی، تنوع مدل های آن ها است. سه ویژگی مهم در این مصالح قیمت خرید پوکه را تحت تاثیر قرار می دهد. برخی از این عوامل را در زیر مشاهده می کنید:

1- میزان تخلخل پوکه معدنی و تاثیر بر قیمت پوکه معدنی

انواع این پوکه ها اولین و مهمترین اصل تاثیرگذار بر قیمت این مصالح به شمار می رود. هر یک از مدل های این پوکه ها میزان تخلخل به خصوصی دارند. تخلل یک عامل اصلی در تعیین قیت پوکه مورد نظر میباشد که توسط هر معدن پوکه مشخص می شود

2- تاثیر وزن پوکه معدنی بر قیمت پوکه معدنی

وزن هر یک از دسته بندی های پوکه های معدنی نیز بر قیمت آن ها تاثیر می گذارد. انواع پوکه های معدنی و صنعتی با وزن به خصوصی تولید می شوند. وزن پوکه یک عامل مهم در تعیین قیمت پوکه میباشد و باتوجه به اینکه وزن سبک یک ویژگی برای پوکه محسوب میشود، باید بدانید وزن پوکه در تعیین قیمت آن پوکه موثر است.

3- قیمت پوکه معدنی بر اساس میزان ترکیبات و املاح

میزان ترکیبات و املاح معدنی موجود در هر یک از این مصالح نیز قیمت پوکه معدنی را کاهش یا افزایش می دهد. میزان املاح معدنی موجود در این پوکه ها تعیین کننده میزان استحکام و مقاومت آن ها است.
این سه مورد مهم قیمت پوکه معدنی را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. شما می توانید با توجه به این فاکتورهای مهم قیمت پوکه موردنظر را برآورد کنید.

قیمت پوکه معدنی براساس کیفیت

قیمت پوکه معدنی تا حد قابل توجهی به کیفیت پوکه معدنی در مدل های مختلف بستگی دارد. هر یک از پوکه معدنی بسته به نوع مواد تشکیل دهنده‌شان با میزان کیفیت به خصوصی به مشتریان ارائه می شوند. کیفیت بالای این مصالح، کیفیت پروژه های ساختمانی را به شدت افزایش می دهد. هر یک از این پوکه های معدنی بر اساس کیفیت، قیمت گذاری می شوند. قیمت هر متر مکعب پوکه معدنی با در نظر گرفتن نوع کاربردهای هر یک در پروژه های صنعتی مشخص خواهد شد.


پوکه های به دست آمده در معادن مختلف با کیفیت های متفاوتی برداشت می شوند. هر یک از معادن، مجموعه ای از مواد معدنی را در خود جای می دهند که در ساختار پوکه های مورد نظر تاثیر می گذارند. برخی از پوکه ها در معادن مختلف با کیفیت بیشتری تولید می شوند.

از جمله آن ها می توان به پوکه های قروه اشاره کرد که درجه کیفی بسیار بالایی دارند. شما می توانید انواع این پوکه ها را به سادگی از مجموعه پوکه معدنی عبدی خریداری کرده و در سریع ترین زمان ممکن آن ها را در دسترس داشته باشید.

پس مهم است بدانید پوکه ای که خرید میکنید دارای چه کیفیتی و از چه معدنی میباشد. همانطور که توضیح داده شد پوکه با کیفیت بالاتر قیمت بالتری هم خواهد داشت و در برخی موارد پوکه ارزان به معنای این نیست که آن پوکه دارای کیفیت مطلوبی است.

قیمت پوکه معدنی | پوکه معدنی تهران
قیمت پوکه برای شیب بندی

قیمت پوکه صنعتی چگونه محاسبه میشود ؟

قیمت پوکه صنعتی همچون پوکه معدنی به عوامل متعددی همچون وزن پوکه، کیفیت پوکه، تقاضای بازار و کوقعیت جغرافیایی معدن پوکه بستگی دارد.

پوکه های معدنی به دو دسته کلی پوکه صنعتی و پوکه ساختمانی تقسیم میشود که قیمت پوکه صنعتی و پوکه برای شیب بندی با هم تفاوت دارند. در ادامه عوامل تاثیر گذار بر قیمت انواع پوکه را بیان می کنیم.

وزن پوکه یک عامل اصلی در تعیین قیمت پوکه صنعتی میباشد. هرچه وزن پوکه سبک تر در نتیجه قیمت پوکه هم بیشتر خواهد بود.

پوکه با کیفیت صنعتی قیمت بالاتری از پوکه بی کیفیت صنعتی خواهد داشت. کیفیت پوکه یک عامل اصلی در تعیین قیمت پوکه میباشد و این بستگی به نوع پوکه و کاربرد آن نیز دارد

موقعیت جغرافیایی معدن پوکه، عامل اصلی دیگری است که در قیمت پوکه صنعتی نقش دارد.

در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت پوکه معدنی در تهران و قیمت پوکه معدنی 1402 با کارشناسان ما در پوکه عبدی تماس حاصل فرمایید.

ذکر این نکته نیز ضروری است تفاوت قیمت انواع پوکه معدنی به دلیل اختلاف سایز و سبکی و سنگینی نوع پوکه های معدنی متفاوت می باشد. در بالا قیمت انواع پوکه معدنی را که از معدن عبدی استخراج و توزیع می شود خدمت شما ارائه داده شد. دقت داشته باشید به طور کلی قیمت پوکه معدنی، پوکه صنعتی و قیمت پوکه ساختمانی برابر می باشد، چرا که تقریبا محصولات پوکه در این سه دسته همپوشانی دارند.

 
قیمت پوکه معدنی تهران
قیمت انواع پوکه معدنی

نحوه قیمت گذاری پوکه به چه صورت است؟

قیمت پوکه معدنی های مختلف، ثابت نمیباشد و در صورتی که قصد خرید پوکه را دارید باید بصورت آنلاین و روزانه از قیمت پوکه مطلع شوید. جالب است بدانید پوکه با دانه های درشت قیمت ارزانتری نسبت به پوکه با اندازه های ریز دارند و بطور کلی قیمت پوکه معدنی بر اساس موارد زیر انجام میشود:

اندازه پوکه معدنی

پوکه با اندازه درشت قیمت کمتری نسبت به پوکه های ریز دارد

کیفیت پوکه

طبیعی است که هرچه کیفیت پوکه بهتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

سختی پوکه

پوکه های سخت تر قیمت بیشتری نسبت به پوکه های نرم دارند. این یمکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پوکه می باشد

تخلل پوکه

تخلل پوکه باعث میشود وزن پوکه کم و کمتر شود و همین امر باعث میشود قیمت پوکه بالاتر برود.

نحوه خرید و استعلام قیمت پوکه معدنی

در صورتی که قصد خرید پوکه معدنی را دارید میتوانید به قیمت های روز پوکه عبدی مراجعه نمایید و در وب سایت ما قیمت روز پوکه معدنی را مشاهده نمایید. لازم بذکر است باتوجه به اینکه پوکه عبدی از جمله بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش انواع پوکه معدنی در ایران دارد، پوکه های این مجموعه دارای کیفیت و قیمت مناسب تری نسبت به سایر فروشگاه ها میباشد. شما می توانید با پشتیبانان سایت ما تماس بگیرید و در خصوص نحوه ثبت سفارش، قیمت پوکه معدنی و خرید آن اطلاعات کافی را کسب کنید.

قیمت پوکه ساختمانی
بهترین قیمت برای پوکه صنعتی

قیمت پوکه معدنی ساخت و ساز – قیمت پوکه معدنی 1402

قیمت پوکه معدنی در مصارف ساختمان سازی رنج به خصوصی دارد. برای مثال در ساختمان سازی بسته به اینکه پوکه معدنی در کدام بخش بکار رفته است ( کف سازی، موزاییک سازی و شیب بندی و… ) قیمت متفاوتی خواهد داشت. به همین خاطر برای تعیین قیمت پوکه معدنی ساخت و ساز باید به نوع و مدل پوکه معدنی ساخت و ساز  دقت داشته باشید.

پوکه معدنی را از کجا بخریم؟

در این مطلب نگاهی به قیمت پوکه معدنی 1402 در مدل های مختلف انداختیم و هزینه های مربوط به خرید این اقلام صنعتی را بررسی کردیم. با در نظر گرفتن قیمت خرید هر یک از مدل های پوکه برنامه ریزی برای خرید آن ها بهتر انجام می شود. توصیه می کنیم در این خصوص حتما با کارشناسان فنی پوکه عبدی این حوزه مشورت به عمل آورده و از نظرات آن ها بهره مند شوید. به این ترتیب خرید این اقلام برای شما ساده تر می شود. پوکه های معدنی کیفیت اجرای پروژه های گوناگون صنعتی را به شدت ارتقا می دهند و به همین خاطر در سال های اخیر خرید و فروش بیشتری داشته اند.

 

قطعا قیمتی که برای پوکه با کیفیت بالا پرداخت میکنید متفاوت تر خواهد بود. باتوجه به نوسانات قیمت، قیمت بروز پوکه رو با شماره گیری 09185752183 استعلام بگیرین.

خیر قیمت ها بروز نیست. برای اطلاع از قیمت دقیق پوکه تماس بگیرید 09185752183

بعد از ثیت سفارش و پرداخت هزینه پوکه، سفارش شما بسته بندی و در کمترین زمان ممکن به دستتون میرسه

برای ثبت سفارش بصورت آنلاین با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید. در حال حاظر فقط هزینه ای که شما رای پوکه پرداخت میکنید کارت به کارت می باشد